måndag 21 februari 2011

Liten Karin känner sig sliten.

Nä alltså nu är det inte kul. Usch och fy. Jag är inte tillräckligt gammal för att ha f*ckat upp ryggen. Det kan bara inte vara så. Jag ska ju rida Grand prix snart så det här går ju int. Men det strålar illa mot vänster benet och nej nej nej det är inte diskbråck. Och att jag har haft ont från och till länge nu är en illusion. Jag är ung, frisk och stark som få. Oslagbar och oknäckbar...

...och liten. Väldigt väldigt liten. Just idag. Men i morgon är en annan dag. Och jag säger som Caroline af Ugglas:

"Imorgon så är jag bra
Ja, då ska jag säga ifrån
Och inte sitta här som ett fån
Jag ger igen imorgon
Imorgon är en annan dag

Det är så mycket, så mycket jag ska
Och göra saker som är bra
Men kanske inte just idag
Jag tror imorgon blir en bättre dag
Åh, imorgon blir en bättre dag..."

...och då ska jag sjunga Kentas hit för full hals så att grannarna får spader:

"Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just den här dan
Den ger lust när den kommer"

Inga kommentarer: